sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Viimeaikaisia kuulumisia

Eli siis en oo pitkään aikaan tehny tänne mitään(okok tää on vasta mun toka postaus) mutta siis niin. Olin vähän aikaa sit isac elliotin keikalla ja oli kyllä ihan mahtavaa. Siel oli hyvä meno ja tutustuin pariin uuteen tyyppiinki siellä.
Mulla on tällä hetkellä menossa karkkilakko mutta se loppuu onneks kohta. Se on kestäny koht huimat 2kk mitä sen pitiki kestää ja huh on kyl ollu aika rankkaa koska ennen söin karkkia melkei joka päivä(sokerihiiri :D). Ajattelin nyt alottaa bloggaa ihan tosissaan ja näin. Olis ihan tosi siistii saada joskus ees 20 lukijaa koska noh, se ois enemmä mitä meiä luokalla on ihmisii. Mut joo laitampa tähän loppuun nyt pari kuvaa mitä täs oon ottanu lähiaikoina.











Ei mulla tällä kertaa muuta, pitäkää hauska päivä ♥ :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti