lauantai 22. heinäkuuta 2017

KESÄN OSTOKSIA // 2017


Moi! Ajattelin pitkästä aikaa postaa tännekki jotain ja päädyinkin kirjoittamaan tätä ostospostausta.
Olen ostanut tänä kesänä suhteellisen paljon tavaroita syksyäkin jo silmällä pitäen. Ostoksia on kertynyt Tallinnasta, Helsingistä ja ihan täältä kotikulmiltakin. Yllätyin siitä että olen ostanut 2 takkia vaikka on heinäkuu, mutta toisaalta Suomen kesä on mitä on. :D No, eiköhän siirrytä tarkemmin ostosten pariin.


Tämmöinen pirteän punainen kevyttoppis tarttui mukaan  Tallinnan Pull&Bearin alennusmyynneistä. Olen juuri nyt aivan rakastunut kirkkaanpunaiseen ja tämä takki vei sydämeni heti! Hintakin oli huimat 15 € joka yllätti minut täysin.
Pull&Bearista löysin myös tavalliset revityt farkkushortsit mutta ne ovat mystisesti kadonneet jonnekkin kaappini syövereihin.


Helly Hansenin Salt Power Jacket on ollut mielessäni jo kauan ja vihdoinkin ostin sen ja pakko mainita että veneillessä tämä on erittäin hyvä. Uskoisin että syksyllä tulen käyttämään tätä melkein päivittäin.


Uudet perusbikinit olivat ostoslistalla jo jonkin aikaa, sillä entiset eivät enää olleet sopivia. Yläosa löytyi H&M:stä ja alaosa Stadiumilta.


Parit rennot housutkin on tullut hankittua. Nike on lempimerkkini collegehousuissa sillä ne ovat mukavia ja kivannäköisiä. Nuo mustat legginssit äitini löysi Sportlandista Tallinnasta. Harmaat ovat Stadiumilta. Niken collareissa ainut huono puoli on nukkaantuminen mutta se ei juurikaan haittaa sillä nukan saa poistettua helpohkosti (itse olen turhan laiska semmoiseen :D ).


Tämän croptopin löysin tänään H&M:ltä. Kuvasta ei juurikaan erotu malli mutta topissa on syvä V-aukko ja ''choker'' kaulan kohdalla. En ehkä laittaisi tätä kouluun tms mutta johonkin erikoisempaan tapahtumaan tämä olisi täydellinen jos siihen yhdistäisi mustat suorat housut, korkokengät ja nätit korvakorut.


Ok tässä kuvassa asialla on selvästikin ollut erittäin osaava kuvaaja. :D Mutta siis tämä löytyi myös H&M:ltä ja rakastuin palavasti tuohon kuvioon kauniin punaisella taustalla. Toppi on myös erittäin nätin mallinen ja sopi mielestäni hyvin minulle.

Ginasta mukaan tarttui mustat Mollyt. Mulla on nämä samat housut vaaleansinisinä ja ajattelin kokeilla että pysyykö näissä musta väri vai kuinka nopeasti se haalistuu. Mutta nää on kyllä parhaimmat pöksyt mitä oon ostanu! Yleensä suurin osa housuista on mulle tosi löysiä vyötäröltä ja liian pitkiä lahkeista mutta nää on täydelliset! 


Tää ei nyt oo kyllä mun oma kuva mutta ostin tässä vähän aikaa sitten samanlaiset Palladiumit kun tossa kuvassa ja ne on kyllä ollut mahtavat! Tällä hetkellä ne ei ollu niin kuvauksellisessa kunnossa joten päädyin etsimään netistä kuvan samanlaisista kengistä.

Näiden lisäks oon ostanu höntsyvaatteita, pari t-paitaa(Marimekon tasaraitapaidan ja Niken t-paitoja), Shortseja(tällä hetkellä kadoksissa jossain, uskoisin että pesussa) ja meikkejä. En nyt alkanut etsimään niitä sillä siihen olisi mennyt ikä ja terveys, mutta ehkä osa niistä näkyy joskus bloginkin puolella.

Toivottavasti tykkäsitte postauksesta ja sanon tähän loppuun että en todellakaan tahdo leveillä millään mitä olen ostanut. Tykkään itse lukea muiden ostospostauksia joten ajattelin tehdä tälläisen sillä tämä oli helppo toteuttaa ja uskon että ainakin jotkut muutkin tykkäävät lukea näitä.

Mukavaa Lauantai-iltaa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Oi nuo bikinit on tosi kivat! :)

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kivoja vaatteita!

    http://hennamaista.blogspot.fi

    VastaaPoista